Rețele de socializare

Adresabilitate: generală. 

Durata cursului: 1 ½ - 2 zile (în formatul de agendă prezentat).

Programul este modular, el putând fi adaptat nevoilor și dorințelor cursanților prin adăugarea, scoaterea sau înlocuirea unor module, durata putând varia astfel de la 1 la 2 ½ -3 zile.

Agendă:

  1. Stiluri de comunicare
  2. Ce este asertivitatea
  3. Cum să comunici asertiv
  4. Cunoaște-te pe tine și pe ceilalți (modelul DISC)
  5. Înțelesuri greșite
  6. Tehnici de chestionare
  7. Empatia
  8. Comunicare verbală și non-verbală

Obiective:

La finalul programului participanții vor ști:

  • să comunice eficient, într-un mod asertiv și pozitiv, pentru a obține rezultate maxime.
  • să își adapteze stilul de comunicare în funcție de profilul comportamental al celorlalți, pentru a obține rezultate maxime

Pentru a comunica în mod eficient cu alte persoane, nu numai că trebuie să fim conștienți de sine, dar, de asemenea, trebuie să știm impactul stilului nostru asupra altor persoane. Trebuie să utilizăm o gamă largă de abilități, în diferite situații, în funcție de diferitele personalități.

Acest curs îi ajută pe delegați să înțeleagă și să utilizeze aptitudinile de comunicare, să înțeleagă cum să se exprime într-un mod asertiv, în scopul de-a obține ceea ce își doresc și să își dezvolte propriul stil de comunicare. În mod particular ei vor învăța diferența între un comportament agresiv și unul asertiv.

Cursul include și realizarea profilului comportamental (modelul persolog DISC). Astfel participanții vor putea să:

  • Înțeleagă comportamentul lor și al celor din jur
  • Își cunoască punctele forte
  • Aprecieze diferențele dintre oameni
  • Îmbunătățească colaborarea și comunicarea în echipă și nu numai

 

Este un curs interactiv, care se concentrează pe toate aspectele legate de comunicare, ce conține numeroase exerciții practice, menite să ajute la dezvoltarea abilităților învățate. Cursanți vor învăța despre asertivitate, conștiința de sine, ascultare, empatie, încredere, limbajul corpului, stilurile de chestionare, inteligența emoțională și multe subiecte conexe.

Comunicarea este o abilitate și ca rezultat poate fi învățată și stăpânită prin practică persistentă. Orice îmbunătățire a performanței în comunicare, va conduce în mod direct la beneficii pentru echipa ta, munca ta si viața personală.

Cea mai mare problemă în comunicare este iluzia că aceasta a avut loc.”

George Bernard Shaw

„Ascultă și fă-te înțeles”

Tehnici de comunicare eficientă

Training Sorin Cantor