Preț: 280 euro (per participant la grupă de minim 6) - include și costul chestionarului DISC
Adresabilitate: generală
Durata cursului: 2 zile
“Vânzarea nu este ceva ce îi faci cuiva, este ceva ce faci pentru cineva”
Agendă:
1. Vânzarea: mituri vs realitate
2. Reprezentant de vânzări sau consilier?
3. Construirea unei relaţii de încredere cu clienţii
4. Comunicarea şi ascultarea activă
5. Identificarea nevoilor clientului
6. Psihologia vânzării
7. Personalitate şi comportament
8. Tehnici de persuasiune
Obiective:
Să înțeleagă principiile vânzării consultative și importanța acesteia în contextul actual al pieței.
Să dezvolte abilități de ascultare activă și întrebări eficiente pentru a identifica nevoile clientului.
Să înveţe tehnici moderne de comunicare și negociere care facilitează încheierea vânzărilor.
Să folosească tehnici de vânzare și de persuasiune adaptate diferitelor profile comportamentale ale clienților
În lumea modernă vânzătorul trebuie să devină un consilier. Accentul este astfel pus pe nevoile clientului.
În timpul procesului de vânzare, un vânzător-consilier oferă, în general, sfaturi detaliate cu privire la modul în care soluțiile vor satisface nevoile clientului. Pentru aceasta, trebuie să examineze în detaliu dorințele clientului, cercetează piața și urmărește să ofere soluții care să ajute cu adevărat clientul.
Acest program de training se concentrează pe dezvoltarea abilităților moderne de vânzare, cu un accent special pe vânzarea consultativă. Vânzarea consultativă pune accentul pe satisfacerea nevoilor clientului și pe furnizarea de soluții pentru aceste cerințe. Participanții vor învăța cum să-și adapteze abordarea pentru a înțelege mai bine nevoile clienților și pentru a construi relații de încredere, îmbunătățind astfel rata de succes a vânzărilor.
Rețele de socializare