• Introducere în inteligența emoțională
• Inteligența emoțională în Leadership
• Inteligența emoțională aplicată
• Liderul cu inteligență emoțională
• Știința stării de bine (wellbeing)
• Workplace – inteligența emoțională demonstrată la locul de muncă (autoevaluare, evaluare 180⁰, evaluare 360⁰)
• Leadership – inteligența emoțională demonstrată la lideri (autoevaluare, evaluare 180⁰, evaluare 360⁰)
• Sales – inteligența emoțională demonstrată la forța de vânzări (autoevaluare, evaluare 180⁰, evaluare 360⁰)
• Hiring – evaluarea inteligenței emoționale la recrutare
• ICE – evaluarea Indexului de Cultură Emoțională în cadrul companiei
• Este proiectat special pentru aplicare la locul de muncă
• Măsoară comportamentele observabile şi inteligența emoțională demonstrată
• Proiectat pentru dezvoltare, inclusiv măsurători „înainte” și „după”.
• Include o evaluare opțională a nivelului de implicare a angajaților
• Evaluări specifice atât liderului și contribuabilului individual
• Toate evaluările vin și cu un caiet de lucru ce conține sfaturi de dezvoltare pentru a îmbunătăți și susține dezvoltarea
Rețele de socializare
Modelul Genos, prezentat mai jos, cuprinde un set de competențe de inteligență emoțională utilizate la locul de muncă. Fiecare competență este demonstrată prin comportamente care pot fi observate și măsurate. Programele Genos de evaluare și dezvoltare contribuie la creșterea afacerii prin creșterea competențelor emoționale necesare la locul de muncă, în vânzări și mai ales în leadership.
Modelul Genos de inteligență emoțională, inclusiv cele șase abilități de bază, este următorul:
La locul de muncă, inteligența emoțională este fundamentul pentru conștiința noastră de sine, empatie, leadership și reziliență. În lumea noastră a „realizează cât mai mult cu cât mai puțin”, unde schimbarea continuă este regula iar colaborarea eficientă este esențială, aceste abilități sunt fundamentale pentru succesul nostru. Oamenii care au trecut prin programele Genos se simt mai bine la locul de muncă, ajută la crearea unor medii de muncă mai productive și îi conduc și îi implică mai bine pe ceilalți.
Inteligența emoțională (EI) sau coeficientul emoțional (EQ) este un set de abilități care ne ajută să percepem, să înțelegem și să gestionăm mai bine emoțiile noastre și ale celorlalți. Împreună, aceste abilități ne ajută să răspundem într-un mod înțelept la emoții și să le folosim inteligent. Aceste abilități sunt la fel de importante ca intelectul dvs. (IQ) în determinarea succesului în muncă și în viață. Fiecare persoană, indiferent de rolul de la locul de muncă, are interacțiuni cu alte persoane. Capacitatea noastră de a ne înțelege emoțiile, de a fi conștienți de ele și de modul în care acestea influențează felul în care ne comportăm și în care relaționăm cu ceilalți, ne îmbunătățește abilitățile „de relaționare” și ne va ajuta în final să fim mai mulțumiți și să avem succes.
Cine nu ar dori un nivel mai mare de inteligență emoțională? Studiile au arătat că nivelurile ridicate de inteligență emoțională amplifică succesul în carieră, sănătatea mintală, satisfacția relației, umorul și fericirea. Un comportament cu nivel ridicat de inteligență emoțională la locul de muncă este, de asemenea, cel mai bun antidot pentru stresul legat de serviciu și pentru a-ți construi reziliența personală. Aflați cum vă puteți îmbunătăți inteligența emoțională și cum să o folosiți cel mai bine.
Toată lumea are emoții. Este un simplu fapt - parte a existenței noastre umane. Și indiferent dacă ne dăm seama sau nu, aceste emoții ne afectează în fiecare zi. De asemenea, au impact asupra celor din jurul nostru, atât la locul de muncă, cât și în viața personală.
“People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel”
Maya Angelou